Bu Yiyeceklerle Açlıktan uzak Durun!!!

Bu Yiyecekler Tok Tutuyor!!!

– Ymurta:
36 saate kadar iştah yönetimi üzerinde olumlu etkisi var.

– Çiğ  badem, ceviz, fındık, fıstık:
Mideyi geç terk ettikleri için iştah kontrolü üzerinde olumlu etkileri var.

Buğday, Karabuğday, Kınua, bulgur:
Hem kan şekeri dengesi hem de iştah kontrolü için her öğünde tüketilmeliler.

– Tam tahıllı Ekmek

– Yulaf:
İştahın yarattığı stresi ortadan kaldıran ve gerçekten tok tutan bir besin.

– Lor peyniri:
Peynirlerin efendisi

– Yoğurt, Ayran, Süt:
Yağ yakan ve tok tutan 3 beyaz (yağsız tüketilmeliler)

– Şeker İlavesiz fıstık ezmesi

Muz:
İyi bir iştah sakinleştiricidir ve özellikle tarçın ile tüketilmelidir.

Yemyeşil Aktar
Beylikdüzü / İSTANBUL

İlginizi çekebilir !

Hızlı Kilo Verme Egzersizleri…

Evde Birkaç Dakikanızı Ayırarak Yapabileceğiniz Hızlı Kilo Verme Egzersizleri  Sevgi  Yaz ayları yaklaşırken kışın aldığınız …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.