Sağlığınızı ve hayatınızı iyileştirmek elinizde !!!

Sağlığınızı ve hayatınızı iyileştirmek için buna dikkat edin

Sağlık bize verilen bir hazine. Ona iyi bakarsanız daha mutlu, daha uzun ve daha aktif bir hayat sürebilirsiniz. Sizi vücut yaşınızı test etmeye davet ediyor ve yaşamınızı iyileştirmek için birkaç egzersiz öneriyoruz.

Daha uzun yaşamak ister misiniz?

O zaman daha sık eğilin

20-25 yaş

Bacaklarınızı düz tutarken zemine ellerinizle dokunabilirsiniz. Bunu yaparken çok zorlanmazsınız.

25-38 yaş

Kaslarınızı hazır hale getirmek için önce biraz ısının. Sonra yere eğilip ellerinizle zemine ulaşmaya çalışın. Bacaklarınızı ve sırtınızı düz tutun. Parmak uçlarınızla yere dokunabilir ve dizlerinizi hafifçe bükebilirsiniz. Genel olarak, egzersiz size çok rahatsızlık getirmez.

38-50 yaş

Parmaklarınız ayaklarınızın üst kısmına dokunabilir, dizleriniz eğilir ve kaslarınız gerilir. Genel olarak bunu yaptıktan sonra hemen ayağa kalkmak isteği duyabilirsiniz.

50 yaşı aşkın

Ayağınıza dokunamazsınız dokunmaya çalışırsanız dizleriniz de bükülmeye başlar. Bu pozisyonda rahatsız kendinizi hissedersiniz.

Esnekliğinizi nasıl geliştirirsiniz?

Sonuçlarınızdan memnun değilseniz lütfen paniklemeyin. Günde 30 kez bu hareketi tekrarlarsanız, bağlarınızı ve tendonlarınızı daha güçlü hale getirirsiniz. Ve 1 ay içinde de şaşırtıcı sonuçlar alırsınız. Herkes, yerleşik bir yaşam biçiminin hem kasları hem de organları olumsuz etkilediğini bilir. Tibet bilgeleri, bir kişinin vücut yaşının esnekliğini karaciğerinin durumuna bağlı olduğunu söylüyor.
Kaynak:https://www.mynet.com/sagliginizi-ve-hayatinizi-iyilestirmek-icin-buna-dikkat-edin-1213079-mykadin#6452393

İlginizi çekebilir !

(PMS) Kadınların Kabusu, Regl Sorunu için kolay ve doğal çözüm !!!

Dengede doğal çözüm: Tohum Döngüsü!  Diyetisyen Fulya Bozdemir Çoğu kadın adet dönemini önemsemez. Kendi vücutlarında …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir